kenapa aku suka jadi gemuk...dan tak mau kurus!!

by profnotetree | 10:38 PM in |

Share

   LAGENDA BUDAK GEMUK

  lama aku tak menulis dalam blog aku ini...aku nak mulakan dengan karangan yang ringan namum tajuknya menunjukkan berat..kenapa berat???  mestilah sebab ada perkataan Gemuk disitu..itulah sebab aku kata karya yang ringan namum berat tajuknya..hahahha..

Buat pengetahuan sahabat2..aku memang dilahirkan gemuk...lagi sehat..dan paling tepat aku COMEL..aku mempunyai anjakan paradigma yang kuat untuk dilahirkan sebagai gemuk..mak aku berkata kepada aku, masa aku lahir dulu berat badan aku mencapai 3 kilo..tak percaya please refer to figure 1.1 

figure 1.1
haku memang feymes masa kat hospital dulu..mana tidaknya..akak2 nurse suka nak cium pipi haku..cium badan aku..perut haku...cium leher..cium.emm ..terlebih sudey...hahahaha..haku pun kadang2 geram gak kat depa semua..maklumlah akak2 nurse pun gebu gak..paham2 sudey..ahaks...kira bertuah haku dilahirkan gemuk..jadi perhatian kat hospital..bayi comel of the year beb..hahaha..

haku pun membesar dan semakin membesar..aku tetap mengekalkan kecomelan haku..masa ni hidup aku mewah..macam2 makanan aku telan..kadang2 aku ada gak perasaan nak telan j apa yang ada depan aku..semua aku bedal seperti cokelat..chocalate..milo...burger...fries..ayam goreng..ayam golek ayam mentah pun haku mau telan rasanya..bahagianya haku..aku semakin comel..korang tak caya??  please refer figure 1.2

figure 1.2


comelkan haku..aku suka jadi gemuk..aku akan jadi perhatian..depa suka bagi makan kat aku walaupun mak haku dah letak signboard untuk digantung di badan aku yang bertulis seperti ini " PLEASE DON"T FEED THIS ANIMAL " kejam kan..tapi aku paham mak aku takut aku makan makanan yang tak berkhasiat yang boleh menganggu pertumbuhan akal dan fizikal ku...

haku terus membesar..dan haku yakin bahawa pembesaran aku ini sangat mampam dan berbaloi-baloi....pembesaran aku semakin pantas..dan haku masih yakin haku secomel dulu...cis tak percaya...please refer figure 1.3
figure 1.3

bila haku besar seperti gambar di atas..aku tetap jadi pujaan..jadi perhatian..banyak syarikat pelansingan datang untuk mempromosikan produk mereka..dan aku sangat suka jadi perhatian mereka...walau haku tak berminat ngan ubat yang mereka tawarkan..

sampai di sini aku merepek.. aku nak gmakan..aku lapor macam baru lepas menebang pokok..hagnpa semua jgn marah dengan post aku..aku dah kata..post aku simple j kali ni..hahahha..CIPONG..k ..last sekali aku nak kata..AKU BANGGA JADI SEORANG GEMUK..





1 comments:

  1. sazali yusof on September 21, 2010 at 1:20 AM

    apakah..??

     
Bookmark and Share

Followers


ShoutMix chat widget
Creative Commons License