Wow!! artis pun berbloging...

by profnotetree | 8:52 PM in |

Share

say hai to u all semua... hurm entry ni adalah antara entry-entry sulung kami.. kali ini gua nak cerita sikt pasal artis dan blog..

Dalam dunia IT dan dunia tanpa sempadan sekarang ini setiap orang mesti mempunyai blog kan??
macam blog gua dan rakan guani..

Sorry la... if gua gunakan perkataan gua sebagai kata ganti nama.. heheh.. kalaw guna saya la.. kami la... macm skema pulakkan..?? lagipun u all smua mesti boring
...

berbalik pada isu tadi... blog ataupun web dan sebagainya sudah menjadi trend generasi kita masa kini... oleh itu, aris
juga secara tidak langsung mempunyai blog mereka sendiri...
Guatak nak cerita panjang-pnjang.. so sekarang gua nak tunjuk u all antara blog2 artis yang best kat malaysia...





Aznil?? Huh.. sapa yang x kenal dengan nama ni.. pengecara paling popular di malaysia mahupun asia.. Gua memang minat dia ni.. bagi gua aznil seorang legend dalam dunia penyiaran..

Kalau u all nak tau aznil juga mempunyai blog beliau sendiri.. walaupun nampak macm simple je,, tetapi blog beliau mempunyai lebih lima ribu pengunjung setiap hari. Memang tidak hairan lah... memang aznil popular... kalau lah blog profnotetree macam blog paknil, alamat kaya la pakcik hehe... apapepun korang ushar la sendiri eh... link ada kat nama dia atas tu...




Mr selamber kodok kita ni jugak mempunyai blog sendiri... Bro.. lu memang sempoi.. smua cerita-cerita lu gua tengok... paling best filem Sepi..

Siapa sangka dalam kesibukan beliau.. beliau ada masa untuk berbloging, kalau u all nak tau ap aktiviti dan cerita-cerita terbaru dari afdlin korang ushar lah blog beliau.. memang best..

Beliau menggunakan nama selamba kodaok house sebagai nama and trade mark blog beliau.. memang sempoi lah bro kita ni...



Aqasha.. hero drama and filem malaysia ni juga mempunyai blog.. blog beliau yang diberi nama the saliq hehe ni da macam blog arab dah ...

Apapepun bro.. lu memang pandai tulis.. bahasa lu memang cantik.. kadang-kadang gua ada rasa insaf juga bace tulisan lu...

kalu u all nak tau apa yang ada dalam isi hati Aqasha.. u all bacalah blog beliau.. dalam blog beliau, Aqasha banyak menceritakan liku-liku hidup beliau sebagai artis..



Si linda onn DJ popular malaysia ini pun tidak kurang hebatnya.. Gua rasa kak linda kita ini memang suka menulis and possing kan..

Hampir 60% post beliau gambar-gambar aktiviti beliau seharian..
sesiapa peminat linda onn yang nak tengok pic-pic terbaru linda.. lawat-lawat lah blog beliau eh..







Siapa x kenal bos besar Sinar FM dan suami kepada primadona kita era fazira ni.. semenjak kahwin dengan era bro kita ini nampak lebih ceria je..


sapa sangka dalam kesibukan beliau mengurus Suria FM da keluarga, beliu sempat lagi berblogin..



ramai lagi artis-artis tanah air kita ini mempunyai blog sendiri..
siapa kata kesibukan menjadi penghalang kita untuk membina blog..

Dibawahni gua sediakan sedikit sebanyak link-link blog artis tanah air kita..


Farid Kamil


Awal Ashaari

Heliza Helmi

Dynas









0 comments:

Bookmark and Share

Followers


ShoutMix chat widget
Creative Commons License