ching peng mahu balik malaysia??

by profnotetree | 7:55 PM in |

Share



              
GO AWAY!!  DON'T EVEN COME AGAIN YOU BASTARD!!!



chin peng oh chin peng...entah betul aku sebut nama dia..tapi memang aku tak nak sebut bebetul pun..si tolol kelahiran setiawan ni memang bangsat, celaka, penkhianat, dan patut lama dah dia mati...sekarang kat surat khabar heboh nak si bangsat ni jangan pulang ke malaysia walaupun itulah hasrat utama si tolol ni...bahsa aku memang agak kasar kerana chin peng tidak layak mendapat pujian..ingin menjadikan negara ni di bawah jajahannya..memang tak masuk akal..tapi dek kerana akal chin peng yang tolol..dia merasa segelanya dalam pasti jadi.




Kisah si tolol ini bermula semasa penjajahan jepun lagi....jepun menyerang tanah melayu dan british telah membekalkan senjata pada orang cina di tanah melayu untuk memerangi jepun bersama..jepun sememangnya benci dengan orang cina..kerana pada awalnya jepun berperang dengan cina...selepas kekalahan jepun..jepun telah pulang ke negara mataharinya....british yang memerlukan 2 minggu untuk tiba kembali ke tanah melayu telah di pegunakan oleh si tolol ini untuk berkuasa....

Atok aku penah menceritakan kisah si chin peng yang maha tolol ini....kekejamanyang dilakukan...atok kau kata orang dulu memang lebih terseksa dengan komunis dari zaman jepun...cis..dasar tolol yang maha tolol...kini chin peng mahu kembali...tapi tidak dibenarkan oleh kerajaan malaysia dan kami rakyat malaysia..


kerajaan telah meletakkan beberapa syarat kepada chin peng untuk pulang..antara yang aku dapat kupas ialah..chin peng mestilah menunjukkan bukti dengan memberi sijil kelahirannya di tanah melayu..namun ia sesuatu yang mustahil dapat dipenuhi si tolol ini...mana mungkin orang yang seumpama haiwan hutan ini yang bergerak dengan ideologi tololnya mampu memnunjukkan sijil yang entah wujud atau tidak bagi dia...

Aku hidup selepas chin peng...aku tak kenal chin peng ...aku tak merasa kekejamannya..namun atas dasar insan yang mengenal sejarah..aku sedar..
chin peng ni LEADER OF BASTARD...dia tak layak memijak bumi ini walau abu mayatnya juga tak layak di terima masuk ke malaysia...tanah melayu yang sepatutnya aman selepas jepun telah di porak perandakan hingga ke tahun 80 an...walaupun persidangan pergantungan senjata di THAILAND dimeterai antara si TOLOL dengan pemimpim malaysia pada masa itu..namun..api yang dibakar telah meninggalkan parut pada rakyat.


Apa yang aku perkata bukan hendak menhina seseorang..,.namun pendidikan yang diberikan padaku membuatkan aku berfikir..yang aku juga mampu melakukan sesuatu pada bangsaku ...chin peng...padah kau jika menjejak kaki ke sini..kerana walaupun bangsaku yang sezaman dengan mu telah tiada..namun keris dan senjata mereka masih dalam dakapan kami...salam bangsa perwira tanah airku untuk semua warga malaysia....


pandanganku...sir musolini




0 comments:

Bookmark and Share

Followers


ShoutMix chat widget
Creative Commons License