Kelakar Wei !!!

by profnotetree | 3:27 PM in |

Share

MAGIC

Malam tu, sepasang suami isteri dah bersiap-siap nak masuk ke bilik
tidur bila tiba-tiba mereka terdengar suara anak bongsu mereka menangis.
Mereka pun pergi mendapat anak itu lalu bertanyakan kenapa dia menangis..
Si anak menjawab dia tertelan duit syiling lima sen dan sekarang dia
takut akan mati sebab tertelan duit tu, lalu terus menangis teresak-esak.

Si ayah yang buntu nak memujuk anak itu tiba-tiba teringat duit dalam poket
seluarnya lalu mengeluarkan duit lima sen. Kemudian si ayah berpura-pura
membuat magik dan mengeluarkan duit lima sen dari telinga anaknya.
"Ha, kan ayah dah keluarkan ni." Si anak teruja dan terus berhenti menangis.
Sepantas kilat anak itu mengambil duit lima sen itu dan menelannya
lalu berkata, "Buat lagi sekali ayah."

3 comments:

  1. Nazirul Mubin on March 29, 2012 at 12:42 PM

    klaka2.. nseb tak amek 50sen plak..hahahaha

     
  2. ikoko on June 27, 2012 at 4:01 AM

    salah konsep budak ni. huhu.

     
  3. Mummy Akmar on August 29, 2012 at 10:27 AM

    HAhahahah....budak ni memang lah kelakar....bapak dia pon apa daa...

     
Bookmark and Share

Followers


ShoutMix chat widget
Creative Commons License